Com modificar les teves dades personals

Pots modificar les teves dades personals de manera senzilla des de Mi Vodafone.

Modificar dades

Si ho prefereixes, prem en El "meu Compte" en el costat esquerre de la pàgina d'inici i selecciona "Ajustaments de Mi compte" > "Dades Personals" per modificar les teves dades de contacte, les teves direccions i accedir als teus mètodes de pagament per a les teves compres.

Quines dades pots modificar?

Dades de contacte: et mostra l'email en el qual reps les teves comunicacions i la factura online.En "Dades d'accés" tens l'opció de modificar el teu usuari i contrasenya d'accés a Mi Vodafone.També tens disponible i pots editar els telèfons i l'email de contacte.

Les teves Direccions: Et mostra la direcció on tens instal·lats els teus serveis i et permet modificar la teva direcció de facturació i d'enviament de les comandes, així com la direcció d'instal·lació en cas que vulguis traslladar els teus serveis.

Per a les teves compres: Et mostra el teu mètode de pagament actual (si és domiciliació bancària pots modificar el teu compte de domiciliació de factures) i les targetes bancàries guardades.

Com canviar la direcció, el titular o el document d'identitat?

Si vols canviar de direcció perquè et mudes, Vodafone instal·la els teus equips en la teva nova direcció gratuïtament.Prem en "Traslladar serveis", confirma les teves dades de contacte, indica quan prefereixes que et truquin i prem en "Continuar". Pots comprovar l'estat de la teva sol·licitud a tota hora des de Mi Vodafone.

Si vols canviar el titular del teu nom, has d'acudir a una botiga Vodafone Informació sobre botigues Vodafone amb el nou titular i la següent documentació:

  • Document d'identitat d'ambdós: DNI, NIE o passaport.
  • Justificant de titularitat del compte bancari del nou titular (fotocòpia d'algun rebut, app del banc...)en què es domiciliaran els pagaments.

Si el nou titular és una empresa o autònom també es necessita:

  • Empresa: còpia del CIF, apartat d'escriptures de l'empresa on figuri l'administrador i DNI de l'autoritzat.
  • Autònom: còpia de pagament a la Seguretat Social o pagament a un col·legi professional.

Si vols canviar de NIF a NIE i viceversa, és necessari enviar un mail a derechosprotecciondatos@vodafone.es o una carta a: Vodafone España Protecció de Dades (Avinguda d'Amèrica 115, 28042 Madrid, Espanya) amb aquesta informació:

  • Nom, cognoms i fotocòpia del DNI per ambdós costats.
  • Petició de la sol·licitud de correcció emplenada i firmada.
  • Domicili a efectes de notificacions.

T'ha resultat útil aquesta informació?

Gràcies per la teva valoració!

Pots expressar la teva queixa a través de l'assistent virtual.

  • Compartir a:

Continguts relacionats

Informació útil

Com fer un canvi de titular

Consulta a la secció d'Ajuda la manera de canviar de titular d'un servei de Vodafone.

Informació útil

Com modificar la teva adreça de facturació i enviament

Consulta a la secció d'ajuda la manera de canviar el teu domicili.

Informació útil

Quines condicions hi ha per sol·licitar un canvi de domicili

Des del portal d'Ajuda t'expliquem com pot fer un trasllat de domicili de manera senzilla

Et pot interessar

Coneix com veure tots els continguts de la plataforma al teu televisor intel·ligent

Seguint uns senzills passos, tens l'opció de visionar al teu smart TV la programació que t'ofereix l'app de Prime Video.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.

Descobreix VoWiFi, la solució de Vodafone per a la mala cobertura

Oblida't de les limitacions de la cobertura i gaudeix de trucades amb la màxima qualitat.