Per què has d’actualitzar les teves dades personals

Si has rebut una comunicació d'actualització de dades personals, és perquè s'ha detectat un error en la informació de les teves dades del teu número prepagament, que cal resoldre.

La Llei de Comunicacions Electròniques obliga els usuaris de telefonia mòbil amb targeta prepagament a facilitar les dades a la seva operadora.A més, si vols, rebràs promocions i ofertes exclusives.

Per actualitzar les teves dades, has d'enviar una còpia per ambdues cares del teu document d'identitat, per 1 d'aquestes 2 vies:

  1. Per WhatsApp, al 607100100 indicant la paraula TITULAR.
  2. Per correu electrònic, a recarga-cambiotitular@vodafone.es, indicant-hi el número de telèfon de la teva titularitat.

Aquesta gestió només pot fer-se pels canals indicats.Al contrario, el teu número prepagament serà desactivat i perdràs la teva numeració.

T'ha resultat útil aquesta informació?

Gràcies per la teva valoració!

Pots expressar la teva queixa a través de l'assistent virtual.

  • Compartir a:

Et pot interessar

Coneix com veure tots els continguts de la plataforma al teu televisor intel·ligent

Seguint uns senzills passos, tens l'opció de visionar al teu smart TV la programació que t'ofereix l'app de Prime Video.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.

Descobreix VoWiFi, la solució de Vodafone per a la mala cobertura

Oblida't de les limitacions de la cobertura i gaudeix de trucades amb la màxima qualitat.