Què és el servei de teleassistència

La teleassistència és un servei d'atenció telefònica permanent (24 hores/7 dies a la setmana), a escala nacional, per donar suport davant qualsevol eventualitat o emergència i està inclòs en el producte Vodafone Fix.

El presta un tercer especialitzat en aquesta mena d'atenció (Creu Roja, SAR Quavitae, Asispa, etc.)de manera subvencionada des de les administracions públiques, sempre que es compleixin una sèrie de condicions (edat, pensió, etc.)o privada (sense subvenció).

  • Es paga mensualment al prestador del servei i, com que no el proporciona Vodafone, no hi ha càrrecs addicionals al servei de fix contractat.
  • L'activació és a càrrec del proveïdor del servei, qui envia un instal·lador a casa del client per connectar l'alarma i una medalla per portar penjada al domicili.
  • Les trucades i SMS al servei de teleassistència no consumeixen minuts ni SMS de la tarifa (i en el cas de Creu Roja són gratuïtes).
  • Pots veure què necessites i com posar en marxa el servei de teleassistència

Continguts relacionats

Informació útil

Coneix la secció de vídeos d'ajuda Vodafone

Descobreix a l'ajuda els nostres continguts en vídeos

Informació útil

Què és Super WiFi

Coneix a la secció d'Ajuda el servei que optimitza la teva navegació.

Informació útil

Què és Vodafone En Tu Casa

Coneix en l'Ajuda el servei il·limitat per a telefonia fixa.

Et pot interessar

Soluciona els problemes de cobertura amb VoWiFi

Descobreix el servei que soluciona els problemes de cobertura perquè puguis gaudir de trucades amb la màxima qualitat.

Descobreix els tipus de virus que poden infectar el teu mòbil

Aprèn a identificar les diferents tècniques amb què poden atacar el teu dispositiu i les teves dades personals per no caure-hi.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.