Descobreix els tipus de virus que poden infectar el teu mòbil
Aprèn a identificar les diferents tècniques amb què poden atacar el teu dispositiu i les teves dades personals per no caure-hi.
Coneix en quina zona de roaming està inclòs el proper país que visitaràs.Accedir a la FAQ Quins països inclou cada zona de roaming
Per disposar del servei de Teleassistència cal: una línia fixa, una caixa de veu ADOC V4, un dispositiu d'alarma i una medalla amb un polsador d'alarma perquè es porti posat dins del domicili.La línia fixa i la caixa de veu es contracten a les botigues Vodafone o trucant al 1444 i el dispositiu i la medalla d'alarma s'ha de sol·licitar al prestador de servei, una vegada tinguis la línia fixa contractada i la caixa de veu.
Per posar en marxa el servei de Teleassistència:
Si necessites configurar la caixa de veu, segueix aquestes recomanacions: Si el telèfon fix és de sobretaula, espera que hi hagi línia i marca 09# (a continuació, se sentirà un xiulet).Si és un telèfon sense fil, marca *09# i prem la tecla de trucada (és important sentir el xiulet).Es poden configurar, com a màxim, dos telèfons fixos de sobretaula o dos telèfons fixos sense fil i no es poden combinar.
Descobreix com contactar amb Vodafone per telèfon.
Des del portal d'ajuda t'expliquem quines opcions pots configurar a les trucades des d'un fix
Coneix en l'Ajuda la manera d'atendre el teu telèfon en un altre número.
Descobreix el servei que soluciona els problemes de cobertura perquè puguis gaudir de trucades amb la màxima qualitat.
Aprèn a identificar les diferents tècniques amb què poden atacar el teu dispositiu i les teves dades personals per no caure-hi.
Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara