Per què One i Internet Conecta funcionen des d'una única localització

En els serveis One i Internet Conecta el router està preparat per connectar-se únicament des de l'adreça indicada en el moment de la contractació.En tractar-se d'un servei d'ús exclusiu al teu domicili (subjecte a la política d'ús lícit), el criteri de la geolocalització no permet que el router (Adoc R45) pugui desplaçar-se.

En cas de desplaçament, el servei deixa de funcionar i només es restableix retornant el router wifi al domicili, en el termini més breu possible. 

Has de tenir en compte que:

  • No afecta la mobilitat del telèfon fix incorporat al producte Vodafone One Connecta, del qual pots continuar gaudint.
  • Has de posar l'adreça correcta en el moment de l'alta
  • Si et veus afectat pel tall del servei, truca al 22122 per rebre informació sobre el motiu del tall. 
Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.

Continguts relacionats

Informació útil

Coneix la secció de vídeos explicatius i tutorials d'Ajuda Vodafone

Descobreix a l'ajuda els nostres continguts en vídeos

Informació útil

Com instal·lar Vodafone Fibra

Consulta a la secció d'Ajuda la manera de començar a gaudir del servei.

Informació útil

Quins passos seguir quan no tens Internet

Si perds sovint la teva connexió a Internet, segueix aquests consells per restablir la xarxa el més ràpid possible

Et pot interessar

Soluciona els problemes de cobertura amb VoWiFi

Descobreix el servei que soluciona els problemes de cobertura perquè puguis gaudir de trucades amb la màxima qualitat.

Descobreix els tipus de virus que poden infectar el teu mòbil

Aprèn a identificar les diferents tècniques amb què poden atacar el teu dispositiu i les teves dades personals per no caure-hi.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.