Què has de fer si perds o et roben el mòbil amb eSIM

Si perds o et roben el mòbil amb eSIM activa, posa't en contacte amb el servei d'atenció al client per sol·licitar un bloqueig d'eSIM, ves a un punt de venda Vodafone i sol·licita el canvi d'eSIM una vegada disposis del mòbil nou.

Durant el procés, l'agent comprova la teva identitat, mitjançant el teu DNI, Targeta de Residència o Passaport (Si només tens Passaport, i has fet la contractació després del 27 de maig de 2024, has d'acreditar oficialment (amb documentació espanyola expedida per la Policia Nacional o l'Oficina d'Estrangeria) que no tens residència a Espanya), i et lliura un nou codi QR imprès perquè et puguis baixar el nou perfil d'eSIM al nou mòbil, una vegada confirmi que ja està fet als sistemes.Una vegada fet el procés, mantens el mateix número i pla a Vodafone.

T'ha resultat útil aquesta informació?

Gràcies per la teva valoració!

Pots expressar la teva queixa a través de l'assistent virtual.

  • Compartir a:

Continguts relacionats

Informació útil

En quins models de mòbils pots activar l'eSIM

Coneix a la secció d'Ajuda els smartphones compatibles amb la targeta d'identificació d'abonat virtual.

Informació útil

Com activar la eSIM

Consulta en Ajuda la manera de posar en funcionament la teva targeta virtual

Informació útil

Què és la eSIM

Descobreix a la secció d'Ajuda quina te ofereix la targeta electrònica

Et pot interessar

Coneix el procés per acceptar o rebutjar l'ús del teu mòbil a l'estranger

Tens l'opció de mantenir les teves trucades i dades activades fora d'Espanya o desactivar-les, segons et convingui.

Segueix aquests consells per protegir-te del hackeig

Coneix les claus per mantenir fora de perill els teus dispositius i la informació que hi guardes.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.