Com gestionar el teu contestador mòbil

El contestador mòbil et permet rebre i desar els missatges de trucades no ateses i no té cost d’activació ni quota mensual.

Des del contestador pots desviar totes les trucades que rebis quan estiguis atenent una altra trucada, tinguis el telèfon apagat o fora de cobertura o no contestis en un termini de temps seleccionat.

Com gestionar el teu contestador mòbil

Des de Mi Vodafone:

Al teu mòbil, accedeix pel menú inferior de la pàgina d'inici a "Els meus productes" i des del teu ordinador, selecciona a la columna de l'esquerra "Els meus productes". En "Mòbil, fibra i TV" selecciona la línia que desitges gestionar i dins de "La meva tarifa", des d'"Ajustes de línia" accedeix a "Contestador" per configurar-lo segons les teves necessitats.

Gestionar el teu contestador Prémer per triar les diferents opcions que ofereix el contestador.Obre finestra nova.

Una altra manera d’accedir-hi:

Pots activar, desactivar o consultar l'estat del contestador seguint les instruccions que apareixen en marcar *147# i la tecla de trucada des del mòbil amb la línia que vols gestionar.Si el que vols és desactivar el contestador, marca #147# i la tecla de trucada.

Consulta altres formes de gestionar el teu contestador

Pantalla com gestionar el teu contestador mòbil.Obre finestra modal.

Has de tenir en compte que:

  • Si ets a l’estranger amb el contestador activat, la trucada per escoltar els missatges és gratuïta a la zona 1.Per a altres zones, depèn de la tarifa activada en roaming i la durada del missatge.
  • Si tens un iPhone, tens “Bústia de veu en viu” que, si la tens activa, segueix funcionant, encara que desactivis a Vodafone aquest servei i que pots gestionar a “Configuració” > "Apps"> "Telèfon" > “Bústia de veu en viu”.
  • Els missatges es desen 10 dies.
  • Si tens activa la notificació de nous missatges, reps un avís SMS amb una numeració per escoltar gratis el missatge.
  • Si tens restriccions de trucada a la línia mòbil, no pots activar el contestador.

També pots fer la gestió si recorres a l'assistent virtual TOBi, escrivint "Contestador mòbil".

Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.

Continguts relacionats

Vídeo

Què és el phishing i com protegir-se

Coneix a l'ajuda què és el phishing i com pots prevenir i protegir-te, amb uns consells, d'aquests ciberatacs.

Informació útil

Com restringir la teva línia en cas de robatori o pèrdua

En el portal d'ajuda t'expliquem com bloquejar la línia si has perdut o t'han robat el mòbil

Informació útil

Com pots activar i desactivar la desviació de trucades al mòbil

Consulta a la secció d'ajuda el procés d'activació i desactivació de la desviació de trucades al mòbil per estar sempre connectat i disponible per rebre trucades.

Et pot interessar

Coneix el procés per acceptar o rebutjar l'ús del teu mòbil a l'estranger

Tens l'opció de mantenir les teves trucades i dades activades fora d'Espanya o desactivar-les, segons et convingui.

Segueix aquests consells per protegir-te del hackeig

Coneix les claus per mantenir fora de perill els teus dispositius i la informació que hi guardes.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.