Descobreix com desbloquejar el teu mòbil
Coneix en quins llocs pots consultar aquest codi i què pots fer per recuperar el teu dispositiu.
Coneix en quina zona de roaming està inclòs el proper país que visitaràs.Accedir a la FAQ Quins països inclou cada zona de roaming
Si has recibido tu pedido, pero no estás conforme o tienes algún problema con él, puedes iniciar el proceso de devolución a Vodafone cumpliendo unas condiciones en función de cómo lo hayas realizado.Hi ha 2 formes de devolució:
1Si la teva comanda sha fet en línia, a vodafone.es Vodafone.es, telefònicament o a Mi Vodafone, has dentrar a lapp Mi Vodafone i sol·licitar-ne la devolució abans que finalitzi el termini de desistiment legal de 14 dies naturals des del lliurament de la comanda.Una vegada transcorregut aquell termini, ja no serà possible efectuar la devolució.Podràs lliurar-la a Correus o sol·licitar un missatger.
Sol·licitar devolució a Mi Vodafone
Ten en cuenta estas condiciones para la devolución de productos:
2Si has fet la comanda en una botiga física, has danar-hi per dur a terme la devolució en un termini màxim de 7 dies naturals, a partir de la data de lliurament.
Podràs tornar el dispositiu sempre que no nhagis fet ús, no hagis introduït la targeta SIM per a la configuració inicial ni tret els precintes i adhesius de lembalatge original.Recorda que només pots tornar a una botiga un dispositiu que hagis comprat allà.
També pots consultar com pots tornar els equips de Vodafone TV i de fibra.
Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.
Coneix en quins llocs pots consultar aquest codi i què pots fer per recuperar el teu dispositiu.
VoWiFi porta la cobertura a soterranis, interiors o espais des dels quals resulta difícil mantenir una conversa telefònica.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara