Com retornar la comanda

Si has recibido tu pedido, pero no estás conforme o tienes algún problema con él, puedes iniciar el proceso de devolución a Vodafone cumpliendo unas condiciones en función de cómo lo hayas realizado.Hi ha 2 formes de devolució:

1Si la teva comanda s’ha fet en línia, a vodafone.es Vodafone.es, telefònicament o a Mi Vodafone, has d’entrar a l’app Mi Vodafone i sol·licitar-ne la devolució abans que finalitzi el termini de desistiment legal de 14 dies naturals des del lliurament de la comanda.Una vegada transcorregut aquell termini, ja no serà possible efectuar la devolució.Podràs lliurar-la a Correus o sol·licitar un missatger. 

Sol·licitar devolució a Mi Vodafone

Ten en cuenta estas condiciones para la devolución de productos:

  • Les devolucions a Correus són gratis i podràs fer el lliurament a qualsevol de les seves oficines a partir de l’endemà de la sol·licitud de la devolució.Hauràs de presentar un codi de 23 dígits, que pots aconseguir a través de l’app Mi Vodafone i també rebràs per SMS, una vegada hagis sol·licitat la devolució.Si has seleccionat aquesta opció, no podràs utilitzar cap altra alternativa.
  • La devolució de la comanda per missatger té un cost de 6 € (IVA incl.). 
  • Les devolucions de televisors de més de 55” es fan exclusivament per recollida de missatger.En cas de tenir menors dimensions, poden lliurar-se per qualsevol dels canals disponibles.
  • Has de lliurar en un sobre segellat (perquè no se’n vegi el contingut) el terminal amb els embalatges originals, sense haver-ne tret els precintes i adhesius, i amb tots els accessoris.En cas contrari, es rebutjarà la devolució. 
  • La devolución de un router con SIM de Hogar 5G o Vodafone One Conecta comprado en tienda debe hacerse por teléfono en el 22123 dentro de un plazo de devolución del pedido de 7 días tras la venta, aunque esté abierto y haya sido usado.
  • En caso de no lograr completar el proceso de devolución a Vodafone, puedes contactar con Atención al Cliente en el 22122 sin usar número oculto.

2Si has fet la comanda en una botiga física, has d’anar-hi per dur a terme la devolució en un termini màxim de 7 dies naturals, a partir de la data de lliurament.

Podràs tornar el dispositiu sempre que no n’hagis fet ús, no hagis introduït la targeta SIM per a la configuració inicial ni tret els precintes i adhesius de l’embalatge original.Recorda que només pots tornar a una botiga un dispositiu que hagis comprat allà.

També pots consultar com pots tornar els equips de Vodafone TV i de fibra.

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Descobreix com desbloquejar el teu mòbil

Coneix en quins llocs pots consultar aquest codi i què pots fer per recuperar el teu dispositiu.

Els problemes de cobertura són cosa del passat

VoWiFi porta la cobertura a soterranis, interiors o espais des dels quals resulta difícil mantenir una conversa telefònica.