Quina documentació i fiança es poden sol·licitar en comandes online

Si has realitzat una comanda a la Botiga Online Vodafone, és possible que se't sol·liciti documentació addicional a la presentada com a part del procés de validació de compra, per confirmar o completar les teves dades.També se't pot sol·licitar el pagament d'una fiança (com a dipòsit), imprescindible per completar la seva gestió.

Documentació addicional que se't pot sol·licitar:

  • Fotografia de la tev NIF/NIE/Passaport per a la verificació d'identitat per part de Vodafone.Per les dues cares (anvers i revers), que sigui llegible.Si només tens passaport i has fet la contractació després del 27 de maig de 2024, has d'acreditar oficialment (amb documentació espanyola expedida per la Policia Nacional o l'Oficina d'Estrangeria) que no tens residència a Espanya.
  • Rebut.Un rebut dels 2 últims mesos, d'algun subministrament (llum, gas, telèfon) o d'un impost, domiciliat en el mateix compte bancari facilitat i en la que siguis titular.
  • Justificant del banc.Ha de ser un extracte dels moviments bancaris, dels 2 últims mesos, del mateix compte facilitat en la compra i on apareguis com a titular del compte.
  • Fotocòpia del teu contracte de lloguer o de les escriptures del teu habitatge.On siguin llegibles: el nom del contractant, el NIF/NIE/Passaport, la data de constitució del contracte de lloguer o de l'escriptura i la direcció.

En aquest video pots veure com gestionar les teves comandes des de l'App Mi Vodafone.

Tienes la posibilidad de hacer la entrega y gestión de la documentación online, accediendo a la sección de “Mis Pedidos” > “En curso” y pulsando en "Adjuntar documentación".Una vegada l'has adjuntat, prem en "Confirmar" i en "Entès", per finalitzar el procés.Pots comprovar la documentació que has adjuntat polsant a "Ver documentació".

Accedir a comandes

Requisits per a la fiança a Vodafone:

  1. Realitzar l'ingrés de l'import indicat (via SMS o en trucada), en el compte bancari de Vodafone: ES2500491500092219314266, indicant en observacions la paraula “FIANÇA” i el NIF/NIE/Passaport de qui ha realitzat la comanda.
  2. Adjuntar en Mi Vodafone, des de la secció de “Les meves Comandes” > “En curs”, la fotografia del justificant de l'ingrés efectuat.

Addicionalment, pots utilitzar la bústia de correu electrònic: bodocumentacion@vodafone.com per enviar la documentació sol·licitada (fotografia del teu NIF, justificant del compte bancari de domiciliació, fotocòpia del justificant de l'ingrés, etc.).

Si transcorreguts 12 mesos des que comença la teva facturació amb Vodafone, estàs al corrent dels pagaments, se't torna l'import íntegre de la fiança automàticament.

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Descobreix com desbloquejar el teu mòbil

Coneix en quins llocs pots consultar aquest codi i què pots fer per recuperar el teu dispositiu.

Els problemes de cobertura són cosa del passat

VoWiFi porta la cobertura a soterranis, interiors o espais des dels quals resulta difícil mantenir una conversa telefònica.