Descobreix com desbloquejar el teu mòbil
Coneix en quins llocs pots consultar aquest codi i què pots fer per recuperar el teu dispositiu.
Descobreix uns consells que t'ajudaran a prevenir les estafes telefòniques. Accedir a la FAQ Consells per prevenir les estafes telefòniques
Quan realitzes una comanda, tens 3 opcions de recollida:
Disponible per a comandes fetes en canal no presencial, com ara laplicació Mi Vodafone, Vodafone.es Informació sobre la recollida de comandes o telefònicament al 1443 (amb un cost de 9€ per despeses denviament).
Requereix identificació amb DNI, però no és necessari que sigui el titular de la comanda que el reculli.
Pots modificar la direcció de lliurament.
El termini de lliurament és de 24-48 hores des que realitzes la comanda i reps un SMS o e-mail amb el resum de la compra, i un altre amb la data estimada de lliurament.
El termini per acudir a l'oficina de Correus, notificada o seleccionada en fer la comanda online, és de 5 dies naturals.La recollida a Correus és gratuïta, però si no es recull en aquell termini, la comanda queda cancel·lada.
Reps una comunicació i un codi de referència per fer el seguiment de la comanda.També pots consultar en Mi Vodafone el seu estat, en qualsevol moment.
No es poden realitzar demanats online de TV amb recollida en Correus.
El termini de recollida d'una comanda en botiga és de 24-48 hores.
Si has realitzat la comanda en un canal no presencial, s'envia a la botiga que hagis seleccionat en el moment de la compra.
La recollida de la comanda és gratuïta, però ha de fer-la el titular.
Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.
Coneix en quins llocs pots consultar aquest codi i què pots fer per recuperar el teu dispositiu.
VoWiFi porta la cobertura a soterranis, interiors o espais des dels quals resulta difícil mantenir una conversa telefònica.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara