Com donar de baixa Vodafone Care

La baja de Vodafone Care solo puede realizarse a través de su plataforma especializada, llamando al 22103 (para red Vodafone y sin coste) o al 912 222 103 (otras redes, con el coste correspondiente).

Has de tenir en compte que:

  • El pagament de la prima es fa fraccionat en 12 mensualitats, per la qual cosa l'assegurança mòbil roman activa el primer any complet.
  • La pòlissa es renova automàticament en 12 mesos llevat que notifiquis la teva intenció de no renovar-la amb, almenys, 1 mes d’antelació a la data de renovació de la pòlissa, que es compleix a l’any. 
  • En les cobertures de Dany Accidental i Protecció Total pots cancel·lar la pòlissa en els primers 45 dies naturals i en la de Vodafone Care Max en els primers 14 dies naturals des de l'activació, sense cap tipus de cost i sempre que no hagis tramitat un part de sinistre.En tot cas rebràs el reemborsament íntegre de la prima si se t’ha cobrat (després d’aquest termini, l’assegurança té un compromís anual).
  • Després d’aquest termini, pots sol·licitar la cancel·lació de l’assegurança en qualsevol moment, però no es produirà fins a la seva renovació ja que té un compromís anual.

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Vodafone Salut és sinònim de tranquil·litat

Descobreix una assegurança mèdica completa, senzilla i que cobreixi tots els membres de la llar per una única quota.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.