Què és Vodafone Care

Vodafone Care és l'assegurança per a clients particulars, professionals o petites empreses, que t'ofereix total protecció per al teu dispositiu (smartphones, smartwatches, tauletes i Microsoft Surface) en cas de danys accidentals o robatori. 

La seva durada és anual, encara que el pagament de la prima es realitza fraccionat en 12 mensualitats.Ha d'estar actiu per períodes complets de 12 mesos des de la contractació i com a client has de romandre actiu en l'assegurança el primer any complet.

Es renova automàticament per períodes anuals fins a un màxim de 5 anys, moment en què queda cancel·lat de forma automàtica i pots assegurar diversos dispositius amb la mateixa línia mòbil.

Pots triar entre 3 tipus de cobertura: Vodafone Care Max (només disponible a Botigues Vodafone Informació sobre botigues Vodafone ) i al web de Vodafone Care Informació sobre Vodafone Care, Protecció Total i Dany Accidental.Hi ha 5 categories per a aquestes cobertures: Gamma XL, Gamma L, Gamma M, Gamma S i Gamma XS.A cada dispositiu li correspon una única categoria, per la qual cosa la quota mensual dependrà del dispositiu comprat i del tipus de cobertura contractada.Consulta preus i condicions

A les 3 cobertures l'assegurança proporciona cobertura internacional.En cas de robatori el dispositiu es reemplaça a 24 hores un cop s'ha acceptat el sinistre.En cas de dany accidental, un cop s’ha avaluat el dispositiu, es procedeix a reparar-lo o a substituir-lo per un de similar en un termini de 5 dies.

Tingues en compte que Vodafone Care no ofereix cobertura en aquests casos:

  • Si no ets client Vodafone i has adquirit un terminal lliure.
  • Si no disposes de DNI, NIE, NIF o Passaport.
  • Si han passat més de 365 dies des de la data de compra del mòbil.
  • Si el terminal no està en perfecte estat i està o defectuós.
  • Si no tens disponible la factura de compra (que se't sol·licitarà en cas de tramitar un sinistre).
  • Si el dispositiu no ha estat venut a qualsevol canal de Vodafone (digitals com al web de Vodafone o l’app Mi Vodafone botigues o televenda).

Para cualquier duda sobre Vodafone Care puedes llamar al 22103 (para red Vodafone y sin coste) o al 912 222 103 (otras redes, con el coste correspondiente).

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Vodafone Salut és sinònim de tranquil·litat

Descobreix una assegurança mèdica completa, senzilla i que cobreixi tots els membres de la llar per una única quota.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.