Com gestionar la teva contrasenya de TV Multidispositiu

Canvi de contrasenya

Per accedir a Vodafone TV has de disposar d'un compte Mi Vodafone ja existent.

Si desitges canviar la teva contrasenya de Mi Vodafone, accedeix a l'App Mi Vodafone i selecciona al menú desplegable superior dret l'opció “El meu Compte” > “Accés a Mi Vodafone > Contrasenya” i introdueix la teva contrasenya actual, la nova i confirma aquesta última.

Recuperació de contrasenya

Per recuperar la contrasenya del teu compte Mi Vodafone, accedeix a https://www.vodafone.es/c/mivodafone/es/registro/reset Informació sobre reseteo de la contrasenya i inclou la teva adreça electrònica.Rebràs un e-mail perquè puguis configurar una nova contrasenya.

Ajuda per canviar o recuperar la contrasenya d'un compte antic

Si tens un compte antic de TV Multidispositiu i desitges canviar o recuperar la contrasenya, pots contactar amb Vodafone per telèfon, visitar l'App o xatejar amb TOBi per rebre ajuda.

Veure més informació sobre TV Multidispositiu

Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.

Continguts relacionats

Informació útil

Com activar TV Multidispositiu

En el portal d'ajuda t'ensenyem com activar TV Multidispositiu en pocs passos

Informació útil

Què és TV Multidispositiu

Des del portal d'ajuda t'expliquem què és TV Multidispositiu de forma senzilla.

Informació útil

Què és i què ofereix Vodafone TV

Des del portal d'Ajuda t'expliquem què és i què ofereix Vodafone TV de manera senzilla

Et pot interessar

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.

Aprèn a protegir el teu mòbil

La prevenció és clau, segueix aquests senzills consells i els virus difícilment entraran al teu dispositiu.

Descobreix la solució contra els problemes de cobertura

VoWiFi és el servei que necessites per poder gaudir de trucades de qualitat en llocs en el que tens problemes de connexió.