Aprèn a protegir el teu mòbil
La prevenció és clau, segueix aquests senzills consells i els virus difícilment entraran al teu dispositiu.
Segueix aquests consells i la bateria del teu mòbil durarà més temps. Accedir a la FAQ Què fer (i què no) perquè la bateria del telèfon mòbil duri més
Quan dones de baixa el servei de Vodafone TV, reps un SMS per cada equip que hagis de tornar, i en cada SMS hi ha el codi de devolució d'1 equip.L'endemà de sol·licitar la baixa, rebràs un correu electrònic de l'adreça recogidasbajasvodafone@anovo.es amb el codi de barres per a Celeritas, les instruccions d'enviament i el codi Citypaq.En cas de no rebrel, contacta amb el servei datenció al client trucant al 22122.
Una vegada que obtinguis el teu codi, i tenint en compte que el termini per a la devolució d'equips és de 30 dies des de la sol·licitud de baixa, tria l'opció de devolució que més et convingui i segueix les indicacions:
Al web https://citadevolucionequipos.vodafone.es/s/ Informació sobre web cita devolució dequips pots tramitar la recollida per part dun missatger a ladreça i data que ens indiquis.
Per gestionar-ho, segueix les instruccions de com sol·licitar per Internet la recollida dequips.
Tingues en compte que transcorreran almenys 3 hores des que facis al web la petició de cita fins que el missatger reculli lequip.
Aquest servei és gratuït.
Has de tenir en compte que:
Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.
La prevenció és clau, segueix aquests senzills consells i els virus difícilment entraran al teu dispositiu.
VoWiFi és el servei que necessites per poder gaudir de trucades de qualitat en llocs en el que tens problemes de connexió.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara