Com gestionar les teves factures si ja no ets client

Si ja no ets client de Vodafone i necessites alguna factura, pots continuar accedint a Mi Vodafone durant els 6 mesos següents a la data de la baixa efectiva dels teus serveis en Vodafone amb el mateix usuari i contrasenya.Durant aquest temps pots continuar comprovant les teves dades, consultar, baixar i pagar les factures.

Pasados esos 6 meses desde la baja, ya no puedes acceder a ninguna gestión en la App Mi Vodafone y si necesitas tus 12 últimas facturas, tienes que llamar al 912 222 122

Consultar factures

Si ho prefereixes, pots accedir des de la pàgina inicial de Mi Vodafone, prement a la finestra de "Factura".En "Les meves Factures", selecciona un mes per veure el detall d'aquesta factura.També pots descarregar-la en PDF.

I si ets client, fes un cop d'ull a Veure la teva factura Vodafone per saber com pots conèixer els teus consums.

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Esbrina on consultar el codi PUK

Coneix les diferents alternatives per obtenir el codi que et permetrà desbloquejar el teu mòbil.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.