Esbrina on consultar el codi PUK
Coneix les diferents alternatives per obtenir el codi que et permetrà desbloquejar el teu mòbil.
Coneix en quina zona de roaming està inclòs el proper país que visitaràs.Accedir a la FAQ Quins països inclou cada zona de roaming
Tens disponibles quatre formes de pagament per posar-te al dia amb les teves factures pendents a Vodafone: Mi Vodafone, web de pagaments Vodafone, oficina de Correos i caixer o Banc.
És la forma més fàcil i còmoda.Està disponible en Mi Vodafone i et permet pagar factures pendents dels últims 12 mesos.Si ja no ets client de Vodafone, també pots consultar, descarregar i pagar les teves factures des de Mi Vodafone, durant els següents 6 mesos des de la teva data de baixa.
Prem a la icona El "meu Compte" que és a la zona inferior de l'inici, zona esquerra si utilitzes un ordinador, i selecciona l'opció "Els meus Pagaments".
Tens informació més detallada a Cómo pagar deutes des de Mi Vodafone.
Entrant a https://www.vodafone.es/c/pagodeuda/, prem "Pagar" i, a "Els meus pagaments" de Mi Vodafone, introdueix el teu NIF/NIE/passaport si ets un particular o CIF si ets una empresa.Facilita el número de compte Vodafone de la factura que vols pagar (el trobaràs a la part superior esquerra de la factura) o el número de telèfon del qual vulguis fer el pagament (en aquest cas tarribarà un missatge amb un codi de seguretat) i prem Continuar.
Pots pagar la factura Vodafone ja vençuda a qualsevol oficina informatitzada de Correos.Només has de presentar el NIF/NIE/passaport del titular que apareix a la factura, si ets un particular, o CIF si ets empresa, i indicar que es tracta del pagament per a Vodafone o Vodafone Servicios. Aquest pagament només es pot fer en efectiu.
Pots pagar la teva factura vençuda realitzant un ingrés en efectiu o una transferència bancària en el compte del Banco Santander ES25-0049-1500-09-2219314266 des de qualsevol sucursal o entitat bancària.
És imprescindible que indiquis el NIF/NIE/passaport del titular que apareix a la factura, si ets un particular, o CIF si ets empresa, i un número de telèfon vinculat aquesta factura.
En aquest vídeo pots veure com gestionar els pagaments a l'App Mi Vodafone.
Quan hagis fet el pagament complet, els teus productes i serveis restringits o les línies desactivades per pagament pendent es reactiven en un termini inferior a 4 hores.
Si necessites fraccionar el pagament duna factura, contacta amb un gestor al telèfon gratuït dAtenció al Client 22122.
Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.
Coneix les diferents alternatives per obtenir el codi que et permetrà desbloquejar el teu mòbil.
Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara