Quin servei postvenda de mòbils t'ofereix Vodafone Solució Professional

Si tens alguna avaria al teu dispositiu mòbil, Vodafone Solución Profesional t'ofereix un servei postvenda amb reparació a domicili que inclou:

  • Fins a 2 reparacions fora de garantia gratuïtes a l'any.
  • Recollida i lliurament del terminal al domicili.
  • Un terminal de substitució mentre es repara el teu.

Pots sol·licitar aquest servei trucant al 22122 o acudint una a una botiga Vodafone.

El servei està disponible per a dispositius adquirits en Vodafone, sent el terminal l'utilitzat en la línia que contracta el servei.

Són excloses avaries considerades irreparables pel servei tècnic, així com robatori, pèrdua o furt del terminal.

Continguts relacionats

Informació útil

Què és Vodafone Solución Profesional

Coneix a la secció d'Ajuda el servei de suport tècnic per a autònoms.

Informació útil

Com contractar Vodafone Solución Profesional

Descobreix a la secció d'Ajuda la manera d'adquirir el servei.

Informació útil

Com contactar amb Solución Profesional si n'ets client

Consulta a la secció d'Ajuda la manera de comunicar-te amb el servei.

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.

Comprova l'autèntic abast de la teva fibra amb un test de velocitat

La prova et permet saber de forma senzilla i ràpida quina és la velocitat d'Internet que arriba a la teva llar.