Diferència entre perfil autoritzat i usuari empresa
Existeixen dos tipus de perfil per accedir a l'Àrea de Clients, a continuació t'expliquem les característiques de cada un:
- Autoritzat d'empresa: persona responsable autoritzada de gestionar les línies i serveis Vodafone que l'empresa té contractats.Els autoritzats, en tenir privilegis sobre les diferents línies Vodafone de l'empresa, poden accedir a les factures, controlar el consum, restringir determinats serveis, canviar plans de preus, sol·licitar simlock, etc.
Es important tenir en compte que els autoritzats han d'accedir a la zona privada amb el seu NIF i una clau de 6 dígits.
- L'usuari empresa: empleat de l'empresa i usuari d'un mòbil d'empresa però no titular del contracte d'aquesta línia.Els usuaris empresa poden accedir a la zona privada per realitzar determinades consultes com per exemple: PIN-PUK, consum, IMEI, etc.Les
gestions que els usuaris empresa no tinguin disponible a Area de Clientes, hauran de ser tramitades pels autoritzats.
Es important tenir en compte que els usuaris (fets servir) han d'accedir a la zona privada amb el seu número de telèfon i una clau de 6 dígits.