Què has de fer si perds o et roben el dispositiu
Si perds o et roben el telèfon mòbil o tauleta, és recomanable activar les restriccions de la línia mòbil per seguretat.També és convenient bloquejar la targeta SIM per evitar consums indeguts, i bloquejar el dispositiu, per impedir que terceres persones lutilitzin.Una vegada efectuat, ja no es generen consums en la línia mòbil, però es continuen cobrant les quotes associades a la tarifa que tinguis contractada.
Pots fer els dos bloquejos seguint aquestes indicacions:
Per bloquejar la targeta SIM, has d'ana a una botiga Vodafone . En aquest cas, la línia mòbil queda desactivada i no la pots utilitzar fins que la reactivis.La sol·licitud d'una nova targeta SIM i la reactivació de la teva línia mòbil també les has de gestionar a una botiga Vodafone.Tingues en compte que el preu de la nova targeta és de 5 € (IVA inclòs), i si prefereixes rebre-la al domicili, és de 9 € (IVA inclòs).
Para bloquear tu dispositivo, debes acudir a una tienda Vodafone o llamar por teléfono (al 22122 si eres cliente de Vodafone o al 912 222 122 si no eres cliente de Vodafone) y enviar por e-mail a denunciarobo@vodafone.es la siguiente documentación:
- Còpia de la denúncia per robatori o pèrdua (com a fitxer adjunt al correu i sense superar els 15MB), amb el segell de la policia o jutjat on s'hagi interposat i on consti l'IMEI del teu terminal, la marca i el model.
- Fotocòpia del DNI, NIF o passaport.O el DNI/NIF del titular en cas que la denúncia no la interposi ell mateix.
En un termini de 24 h des de la recepció del correu electrònic, et confirmaran si la documentació és correcta i, en aquest cas, en 48h (des que s'envia la confirmació) el dispositiu quedarà bloquejat.