Diferents estats de reparació del dispositiu

Aquests són els estats que pot tenir el teu dispositiu quan l'has portat a reparar i que pots veure a l'àrea de clients.Al costat pots veure el que signifiquen:

  1. OT Pendent OL: Ja tenim el teu dispositiu, l'enviarem al Servei Tècnic perquè el repari.
  2. OT Recollida per l'OL: Hem enviat el teu dispositiu al Servei Tècnic.
  3. Pendent pressupost: La teva reparació té cost, t'hem enviat el pressupost per SMS i necessitem la teva aprovació.
  4. Pressupost rebutjat: La teva reparació té cost i has rebutjat el pressupost; el teu dispositiu es tornarà sense reparar.
  5. Pressupost acceptat: La teva reparació té cost i has acceptat el pressupost; s'està reparant el teu dispositiu.
  6. Enviat a OL: El dispositiu està en procés d'enviament; s'entregarà en breu.
  7. Entregat a OL per Fab: El dispositiu està en procés d'enviament; s'entregarà en breu.
  8. Enviat a SPV: El dispositiu està en procés d'enviament; s'entregarà en breu.
  9. Lliurat a SPV: El teu dispositiu està disponible per a l'entrega.
  10. Lliurat a client: Ja t'hem lliurat el teu dispositiu.