Què inclou el servei de suport tècnic per a pimes

ajuda-suport-tècnic-pime

En Vodafone volem que et centris en el teu negoci i per a això has de despreocupar-te en les teves comunicacions.Per això, hem desenvolupat un servei d'assistència i suport tècnic especializadopara ajudar-te amb els teus equips informàtics ja sigui ordinadors portàtils, de sobretaula, tablets o smartphones.

Aquest servei inclou:

Suport tecnològic preventiu

Ens anticipem a incidències futures amb auditories periòdiques per garantir l'estabilitat dels teus sistemes informàtics.

Suporti reactiu 365 dies a l'any

Cobertura 24X7 per a resolució en temps real de qualsevol consulta, dubte o incidència sobre maquinari o programari.

Assistència personalitzada

Ja sigui per via telefònica, per Internet o presencial, sempre disposaràs de suport multiidioma (català i espanyol).

Portal de client en línia

Accessible des de qualsevol dispositiu per crear i fer un seguiment de sol·licituds de suport i incidències obertes o concloses, consultar tota mena d'informes i inventaris, resultats.

Programa Antivirus

Disposaràs del programa Bitdefender per garantir la seguretat de tots els teus dispositius.

Assessoria legal digital

Per resoldre tots els dubtes del client sobre l'ús i publicació digital de continguts, temes relacionats amb el comerç electrònic o frau i ciberdelinqüència.

> Contracta'l ara

T'ha resultat útil aquesta informació?

Gràcies per la teva valoració!

  • Compartir a: