Què inclou el servei de suport tècnic per a pimes
En Vodafone volem que et centris en el teu negoci i per a això has de despreocupar-te en les teves comunicacions.Per això, hem desenvolupat un servei d'assistència i suport tècnic especializadopara ajudar-te amb els teus equips informàtics ja sigui ordinadors portàtils, de sobretaula, tablets o smartphones.
Aquest servei inclou:
Suport tecnològic preventiu
Ens anticipem a incidències futures amb auditories periòdiques per garantir l'estabilitat dels teus sistemes informàtics.
Suporti reactiu 365 dies a l'any
Cobertura 24X7 per a resolució en temps real de qualsevol consulta, dubte o incidència sobre maquinari o programari.
Assistència personalitzada
Ja sigui per via telefònica, per Internet o presencial, sempre disposaràs de suport multiidioma (català i espanyol).
Portal de client en línia
Accessible des de qualsevol dispositiu per crear i fer un seguiment de sol·licituds de suport i incidències obertes o concloses, consultar tota mena d'informes i inventaris, resultats.
Programa Antivirus
Disposaràs del programa Bitdefender per garantir la seguretat de tots els teus dispositius.
Assessoria legal digital
Per resoldre tots els dubtes del client sobre l'ús i publicació digital de continguts, temes relacionats amb el comerç electrònic o frau i ciberdelinqüència.