Com funciona la garantia del mòbil
Si has adquirit un dispositiu i ets client de Vodafone, pots sol·licitar una reparació.La reparació és gratuïta si el telèfon està en garantia, sempre que no hagi patit cap mal ús: manipulació del maquinari o del programari, cop o caiguda, pantalla trencada, humitat, entrada de líquids, etc.
1.Si el teu terminal té més de 30 dies des que el vas comprar
té garantia durant 2 anys després de la data de compra.En el moment de tramitar la reparació, cal que presentis a una botiga Vodafone la factura de compra del terminal (factura IMEI) en la qual apareix la data de compra i el número de sèrie.
2.Si el teu terminal té menys de 30 dies des que el vas comprar
Si el període d'adquisició és inferior a 30 dies, el teu dispositiu està dins del que s'anomena garantia d'origen.
La garantia d'origen és la que cobreix els primers 30 dies naturals des de la data de creació de la comanda, la data de compra de la factura del terminal o la data de signatura d'albarà de lliurament, en cas de comandes no presencials.
3.Si el teu terminal té més de 2 anys o té una avaria que no entra en la garantia
Pots gestionar la reparació amb Vodafone a una botiga. Tens aquestes opcions:
- Sol·licitar un pressupost
- Sol·licitar una reparació amb una tarifa fixa que et permetrà saber a l'acte el preu final de la reparació.Si ets client Platino o Diamante, s'hi aplica un descompte.
A través de l'Àrea de clients pots comprovar l'estat de la teva reparació:
1Des de l'Àrea de clients accedeix a "Dispositius mòbils".
2Selecciona "Estat de reparació".
3Una vegada en aquest apartat, selecciona la línia sobre la vols realitzar la consulta.