Per què has d’actualitzar les teves dades personals

Si has rebut una comunicació d'actualització de dades personals, és perquè s'ha detectat un error en la informació de les teves dades del teu número prepagament, que cal resoldre.

La Llei de Comunicacions Electròniques obliga els usuaris de telefonia mòbil amb targeta prepagament a facilitar les dades a la seva operadora.A més, si vols, rebràs promocions i ofertes exclusives.

Per actualitzar les teves dades, has d'enviar una còpia per ambdues cares del teu document d'identitat, per 1 d'aquestes 2 vies:

  1. Per WhatsApp, al 607100100 indicant la paraula TITULAR.
  2. Per correu electrònic, a recarga-cambiotitular@vodafone.es, indicant-hi el número de telèfon de la teva titularitat.

Aquesta gestió només pot fer-se pels canals indicats.Al contrario, el teu número prepagament serà desactivat i perdràs la teva numeració.

T'ha resultat útil aquesta informació?

Gràcies per la teva valoració!

Pots expressar la teva queixa a través de l'assistent virtual.

  • Compartir a:

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Troba continguts pensats per a tu al Blog d’Ajuda

Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.

Descobreix VoWiFi, la solució de Vodafone per a la mala cobertura

Oblida't de les limitacions de la cobertura i gaudeix de trucades amb la màxima qualitat.