Troba continguts pensats per a tu al Blog dAjuda
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Descobreix quines comprovacions fer si sospites que t'han hackeado el mòbil. Accedir a la FAQ Què fer si sospites que t'han hackeado el mòbil
Per disposar del servei de Teleassistència cal: una línia fixa, una caixa de veu ADOC V4, un dispositiu d'alarma i una medalla amb un polsador d'alarma perquè es porti posat dins del domicili.La línia fixa i la caixa de veu es contracten a les botigues Vodafone o trucant al 1444 i el dispositiu i la medalla d'alarma s'ha de sol·licitar al prestador de servei, una vegada tinguis la línia fixa contractada i la caixa de veu.
Per posar en marxa el servei de Teleassistència:
Si necessites configurar la caixa de veu, segueix aquestes recomanacions: Si el telèfon fix és de sobretaula, espera que hi hagi línia i marca 09# (a continuació, se sentirà un xiulet).Si és un telèfon sense fil, marca *09# i prem la tecla de trucada (és important sentir el xiulet).Es poden configurar, com a màxim, dos telèfons fixos de sobretaula o dos telèfons fixos sense fil i no es poden combinar.
Des del portal d'ajuda t'expliquem quines opcions pots configurar a les trucades des d'un fix
Coneix en l'Ajuda el servei il·limitat per a telefonia fixa.
Coneix en l'Ajuda la manera d'atendre el teu telèfon en un altre número.
Descobreix el servei que soluciona els problemes de cobertura perquè puguis gaudir de trucades amb la màxima qualitat.
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara