Com gestionar el teu contestador mòbil

El contestador móvil Vodafone te permite recibir y guardar los mensajes de llamadas no atendidas y no tiene coste de activación ni cuota mensual.

Al activar tu contestador Vodafone puedes desviar todas las llamadas que recibas cuando estés atendiendo otra llamada, tengas el teléfono apagado o fuera de cobertura o no contestes en un plazo de tiempo seleccionado.

Com gestionar el teu contestador mòbil

Des de Mi Vodafone:

Al mòbil, accedeix des del menú inferior de la pàgina d’inici a "Els meus productes" i, des de l’ordinador, selecciona a la columna de l’esquerra "Els meus productes". En "Móvil, fibra y TV" selecciona la línea que deseas gestionar y dentro de "Mi tarifa", desde "Ajustes de línea", en "Opciones de llamada", accede a "Contestador" para activar tu buzón de voz o desactivarlo según tus necesidades.

Gestionar el teu contestador Prémer per triar les diferents opcions que ofereix el contestador.Obre finestra nova.

Una altra manera d’accedir-hi:

Pots activar, desactivar o consultar l'estat del contestador seguint les instruccions que apareixen en marcar *147# i la tecla de trucada des del mòbil amb la línia que vols gestionar.Si el que vols és desactivar el contestador, marca #147# i la tecla de trucada.

Consulta los códigos para gestionar tu contestador

Pantalla com gestionar el teu contestador mòbil.Obre finestra modal.

Has de tenir en compte que:

  • Si ets a l’estranger amb el contestador activat, la trucada per escoltar els missatges és gratuïta a la zona 1.Per a altres zones, depèn de la tarifa activada en roaming i la durada del missatge.
  • Si tens un iPhone, tens “Bústia de veu en viu” que, si la tens activa, segueix funcionant, encara que desactivis a Vodafone aquest servei i que pots gestionar a “Configuració” > "Apps"> "Telèfon" > “Bústia de veu en viu”.
  • Los mensajes se guardan en el contestador móvil Vodafone 10 días.
  • Si tens activa la notificació de nous missatges, reps un avís SMS amb una numeració per escoltar gratis el missatge.
  • Si tens restriccions de trucada a la línia mòbil, no pots activar el contestador.

También puedes activar tu contestador o desactivarlo si recurres al asistente virtual TOBi, escribiendo "Contestador móvil".

Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.

Continguts relacionats

Informació útil

Com es pot contactar amb atenció al client de Vodafone per telèfon

Descobreix com contactar amb Vodafone per telèfon.

Vídeo

Què és el phishing i com protegir-se

Coneix a l'ajuda què és el phishing i com pots prevenir i protegir-te, amb uns consells, d'aquests ciberatacs.

Informació útil

Com restringir la teva línia en cas de robatori o pèrdua

En el portal d'ajuda t'expliquem com bloquejar la línia si has perdut o t'han robat el mòbil

Et pot interessar

Coneix les destinacions que formen les 5 zones per facturar les teves trucades des de l'estranger

En funció de la zona a la qual pertanyi el país al qual viatgis, se t'aplicarà una tarifa determinada.Pots consultar aquestes zones i els països inclosos a l'ajuda.

Troba continguts pensats per a tu al Blog d’Ajuda

Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.