Troba continguts pensats per a tu al Blog dAjuda
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Gaudeix d'Internet en la teva segona residència tot l'estiu. Accedir a la FAQ Què és Vodafone Segunda Fibra
Si ets client prepagament, el servei de traspàs de saldo et permet sol·licitar saldo Vodafone (que passa a formar part del principal de la targeta prepagament ) a un client particular de contracte amb càrrec a la seva factura i que aquest et faci una transferència de saldo prepagament, sempre que es compleixin aquests requisits:
Des de la seva sol·licitud, el traspàs de saldo passa per diferents estats (sol·licitat, ignorat -el que suposa que la sol·licitud s'anul·li a les 12 hores-, validat, etc.),fins que finalment queda completat i el saldo és traspassat, o és denegat, per no complir algun dels requisits esmentats o perquè el client de contracte rebutja la sol·licitud.
Para efectuar la solicitud y el traspaso de saldo se deben seguir estos pasos por el cliente prepago que lo solicita:
I pel client de contracte que fa el traspàs de saldo Vodafone:
Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara