Troba continguts pensats per a tu al Blog dAjuda
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Si tens una avaria, pots tramitar-la a través de Mi Vodafone.
Comprova en aquest vídeo com resoldre les teves avaries o segueix aquests passos:
1A la pàgina principal, localitza "Assistència" i prem "Avaries".
2 Elige el servicio afectado por la avería: Móvil, Fibra, Fijo, Televisión u Otros Servicios.
3Segons el servei triat, selecciona el tipus d'avaria: a través del descodificador, talls en la connexió, opcions de trucada, contestador, cobertura, codis PIN i PUK, etc. En el caso de "Otros Servicios" selecciona la causa: problemas de registro/logado, problemas de facturación o de visualización y se abrirá un chat con un agente especializado.
4Segueix els passos indicats per executar els diagnòstics automàtics que permeten solucionar instantàniament la incidència o indica la informació que et sol·licitin en el camp que es mostra.
5.Confirma si la teva avaria s'ha solucionat prement en "Sí, s'ha resolt. La majoria de les avaries se solucionen immediatament mitjançant les operacions de diagnòstic remotes.
6.Si la teva incidència no s'ha resolt, prem en No s'ha resolt perquè es creï una avaria i es realitzin proves en remot.
En el portal d'ajuda t'expliquem com bloquejar la línia si has perdut o t'han robat el mòbil
Coneix el servei de reparació de mòbils de Vodafone per a tota mena de marques i models.
Si perds sovint la teva connexió a Internet, segueix aquests consells per restablir la xarxa el més ràpid possible
Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara