Què cobreix la garantia legal d'un dispositiu

La garantia legal del teu mòbil o de qualsevol dispositiu, incloent tablets, ordinadors, etc.,inclou els drets de reparació o substitució del mateix, i en última instància, de reducció de preu o resolució del teu contracte de compra.

Qualsevol dels drets anteriors, inclosa la reparació o substitució és gratuït per a tu i no has d'assumir despeses de tramesa o de mà d'obra.

En el cas de no ser possible la reparació ni la substitució, pots sol·licitar la reducció de preu o la resolució del contracte, que implica la devolució del mòbil o dispositiu comprat, per la teva part, i del preu pagat, per part de Vodafone.

Casos en què pots fer valer la garantia legal:

  • Quan el teu mòbil o un altre dispositiu comprat no s'ajusta a la descripció que es fa al contracte amb Vodafone.
  • Si no pot destinar-se a l'ús previst.
  • Quan la seva instal·lació, si la requereix, no ha estat realitzada correctament.

El termini per exercitar la garantia legal davant de Vodafone és de 3 anys (2 anys si el vas adquirir abans de l'1 de gener de 2022), i comença a comptar des de la data que apareix a la factura de compra, o bé a l'albarà, si el lliurament és posterior a la compra del dispositiu.

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Troba continguts pensats per a tu al Blog d’Ajuda

Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.