Quines opcions tens per reparar el teu mòbil

Tens 3 opcions per reparar el mòbil , tant iPhone com Android.Elegeix la que més s'adapti a les teves necessitats.

Sol·licita recollida a domicili per Internet

desplegarcontreure

Sol·licita recollida a domicili per telèfon

desplegarcontreure

Atenció personalitzada en botiga Vodafone

desplegarcontreure

En les 3 opcions la reparació inclou:

  • Servei d'informació per SMS de l'estat de la reparació, mentre duri aquesta.
  • Lliurament, en acabar, d’un informe detallat de la reparació feta per un servei tècnic autoritzat, amb garantia de 3 mesos.

Has de tenir en compte que:

1. Abans de sol·licitar la reparació convé:

  • Desbloquejar els comptes personals (Find my iPhone, Samsung Protect).En cas de no desbloquejar-les, no es podrà reparar l'equip.
  • Fer una còpia de seguretat per no perdre cap dada.En el procés de reparació sempre es resetean els equips a valors de fàbrica.
  • Comprovar la durada de la bateria.

2. Existeixen motius d'exclusió de la garantia:

  • Data de compra superior a 3 anys (2 anys si el vas adquirir abans de l'1 de gener de 2022).
  • Equips manipulats o amb peces no originals.
  • Danys estètics, ruptures i cops.Tot defecte provocat per un mal ús de l'equip.

3. El compromís de Vodafone et garanteix la reparació del mòbil en 5 dies feiners.També pots reparar el teu mòbil si es troba fora de garantia.

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Troba continguts pensats per a tu al Blog d’Ajuda

Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.