Com obtenir la teva cobertura de Vodafone Care per sinistre o robatori

Si tens contractat Vodafone Care, per comunicar un sinistre accedeix al portal de sinistres https://care.vodafone.com/es/. También puedes llamar, tanto si has contratado tu seguro en una tienda Vodafone o por la web https://care.vodafone.com/es/, al 22103 (gratuito y accesible desde un número Vodafone) o al 912 222 103 (sin coste solo si llamas desde números Vodafone) en un plazo máximo de 7 días siguientes al suceso, donde te indican los pasos a seguir para la tramitación del parte.

Una vegada comunicat i acceptat el sinistre, se't sol·licita el pagament d'una franquícia, que es carrega a la teva factura o a la targeta bancària de crèdit/dèbit que indiquis quan el sinistre és acceptat.L'import depèn del tipus de dispositiu assegurat i oscil·la entre 20 € i 120€.En cas de dubte, consulta el certificat de l'assegurança en els Termes i Condicions de la teva pòlissa.

En cas de robatori del teu dispositiu contacta amb Vodafone Care en un termini màxim de 7 dies següents a l'esdeveniment i segueix els mateixos passos que en comunicar un sinistre, enviant, a més, la següent documentació:

  • Factura de compra del dispositiu.
  • Denúncia realitzada davant de les autoritats en les següents 48 hores després del sinistre, en la qual ha de figurar l'IMEI del dispositiu robat (apareix a la factura de compra).

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Troba continguts pensats per a tu al Blog d’Ajuda

Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.