Com contractar Netflix

Netflix es pot contractar amb qualsevol pla de Mòbil + Fibra i/o només Mòbil, sempre que tinguis el servei de Vodafone TV i una línia mòbil amb Vodafone.

Pots contractar Netflix a qualsevol botiga Vodafone, Vodafone.es,  per telèfon al 22123 i a Mi Vodafone, seguint aquests passos:

Anar a Mi Vodafone TV Enllaç que porta a Mi Vodafone TV.

  1. Al teu mòbil des de la pàgina d’inici accedeix pel menú inferior a "Els meus productes" i des del teu ordinador, selecciona a la columna de l’esquerra "Els meus productes".
  2. A "Mòbil, fibra i TV", selecciona el producte de TV i prem "Contractar més packs de TV".
  3. Selecciona el pla de “Netflix” que prefereixis (pots utilitzar els filtres per conèixer les alternatives disponibles) i prem en “Contractar contingut seleccionat” per completar el procés.
  4. Rebràs un SMS amb un enllaç a vodafone.es/entretenimiento perquè puguis activar el servei.

Has de tenir en compte que:

  • Si ja tens compte de Netflix fora de Vodafone, pots utilitzar el mateix usuari i contrasenya.Per fer-ho, has de vincular-la entrant a vodafone.es/entretenimiento i s'actualitzaran els teus continguts al pla nou.
  • En cas que no recordis la contrasenya i vulguis accedir-hi un cop estigui activat el servei, pots canviar-la entrant a https://www.netflix.com/es/LoginHelp i seguint les instruccions.
  • Els plans de Netflix no tenen permanència amb Vodafone.
  • El servei de Netflix apareixerà a la factura com un càrrec des del moment de la contractació amb Vodafone.No oblidis, en cas que tinguessis el servei ja contractat amb Netflix, cancel·lar la subscripció per evitar que te la segueixin cobrant una vegada que contractis Netflix amb Vodafone.
  • És important tenir actualitzada l'adreça electrònica, ja que serà on rebràs totes les comunicacions sobre Netflix.Pots modificar-ho a Mi Vodafone, entrant des del menú a “El meu compte” > “Les meves dades” > “Adreça electrònica de contacte”.
  • Recorda que cancel·lar el servei de Vodafone TV implica automàticament la cancel·lació de la subscripció de Netflix, que es podrà gaudir fins a la data de facturació.
Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.Per ser client tens disponibles nous productes a l'app Mi Vodafone.

Continguts relacionats

Informació útil

Com activar TV Multidispositiu

En el portal d'ajuda t'ensenyem com activar TV Multidispositiu en pocs passos

Informació útil

Com activar Netflix

Des del portal d’Ajuda t’expliquem com activar la subscripció de Netflix en pocs passos.

Informació útil

Com activar o desactivar Prime

Al portal d'Ajuda et mostrem com activar o desactivar Prime en pocs passos

Et pot interessar

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.

Troba continguts pensats per a tu al Blog d’Ajuda

Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.

Descobreix la solució contra els problemes de cobertura

VoWiFi és el servei que necessites per poder gaudir de trucades de qualitat en llocs en el que tens problemes de connexió.