Troba continguts pensats per a tu al Blog dAjuda
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Descobreix quines comprovacions fer si sospites que t'han hackeado el mòbil. Accedir a la FAQ Què fer si sospites que t'han hackeado el mòbil
Si ja no ets client de Vodafone i necessites alguna factura, pots continuar accedint a Mi Vodafone durant els 6 mesos següents a la data de la baixa efectiva dels teus serveis en Vodafone amb el mateix usuari i contrasenya.Durant aquest temps pots continuar comprovant les teves dades, consultar, descarregar i pagar les teves factures.
Passats aquells 6 mesos des de la baixa, ja no pots accedir a cap gestió en Mi Vodafone i si necessites les teves 12 últimes factures, has de trucar al 607 123 000.
Si ho prefereixes, pots accedir des de la pàgina inicial de Mi Vodafone, prement a la finestra de "Factura".En "Les meves Factures", selecciona un mes per veure el detall d'aquesta factura.També pots descarregar-la en PDF.
I si ets client, fes un cop d'ull a Veure la teva factura Vodafone per saber com pots conèixer els teus consums.
Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara