Troba continguts pensats per a tu al Blog dAjuda
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Participa el día 13 en MiércoYEEES! y gana uno de los 30 altavoces Rockbox Bold S que se sortean. Acceder a la FAQ Cómo conseguir un altavoz Rockbox Bold S con MiércoYEEES!
Tens disponibles quatre formes de pagament per posar-te al dia amb les teves factures pendents a Vodafone: Mi Vodafone, web de pagaments Vodafone, oficina de Correos i caixer o Banc.
És la forma més fàcil i còmoda.Està disponible Mi Vodafone i et permet pagar factures pendents dels últims 12 mesos.Si ja no ets client de Vodafone, també pots consultar, descarregar i pagar les teves factures des de Mi Vodafone, durant els següents 6 mesos des de la teva data de baixa.
Prem a la icona El "meu Compte" que és a la zona inferior de l'inici, zona esquerra si utilitzes un ordinador, i selecciona l'opció "Els meus Pagaments".
Tens informació més detallada a Cómo pagar deutes des de Mi Vodafone.
Entrant a https://www.vodafone.es/c/pagodeuda/, prem "Pagar" i, a "Els meus pagaments" de Mi Vodafone, introdueix el teu NIF/NIE/passaport si ets un particular o CIF si ets una empresa.Facilita el número de compte Vodafone de la factura que vols pagar (el trobaràs a la part superior esquerra de la factura) o el número de telèfon del qual vulguis fer el pagament (en aquest cas tarribarà un missatge amb un codi de seguretat) i prem Continuar.
Pots pagar la factura Vodafone ja vençuda a qualsevol oficina informatitzada de Correos.Només has de presentar el NIF/NIE/passaport del titular que apareix a la factura, si ets un particular, o CIF si ets empresa, i indicar que es tracta del pagament per a Vodafone o Vodafone Servicios. Aquest pagament només es pot fer en efectiu.
Pots pagar la teva factura vençuda realitzant un ingrés en efectiu o una transferència bancària en el compte del Banco Santander ES25-0049-1500-09-2219314266 des de qualsevol sucursal o entitat bancària.
És imprescindible que indiquis el NIF/NIE/passaport del titular que apareix a la factura, si ets un particular, o CIF si ets empresa, i un número de telèfon vinculat aquesta factura.
En aquest vídeo pots veure com gestionar els pagaments a l'App Mi Vodafone.
Quan hagis fet el pagament complet, els teus productes i serveis restringits o les línies desactivades per pagament pendent es reactiven en un termini inferior a 4 hores.
Si necessites fraccionar el pagament d'una factura, contacta amb un gestor al telèfon gratuït d'Atenció al Client 22123.
Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.
Descobreix breus articles sobre tecnologia i els millors consells per treure-li partit i fer-te la vida més fàcil.
Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.
Cap gestió pendent?Aprofita i fes-la ara