Com contactar amb Solución Profesional si n'ets client

Una vegada contractada Vodafone Solución Profesional pots utilitzar-la i gestionar-la fàcilment des del web d'Assistència Remota.Després del registre a l'esmentat web reps un e-mail de confirmació i informació detallada sobre el servei.

Des del web pots sol·licitar assistència remota sempre que ho necessitis.Si necessites assistència telefònica, pots trucar al telèfon 800 760 877.

El servei de Revisió i Posada al Punt de Vodafone Solución Profesional et permet revisar el rendiment dels teus equips informàtics a través de l'aplicació Test IT: anàlisi de seguretat, propietats del sistema, arxius temporals, programes en l'inici, espai en disc, gestió de memòria, punt de restauració (Windows), còpia de seguretat (Mac)… Si és necessari, els tècnics t'ajuden a solucionar qualsevol problema de manera immediata.

Si, després del diagnòstic, és necessària assistència al teu domicili, un tècnic especialitzat es desplaça fins allà, amb el servei de Reparació a domicili. Es contacta amb tu en menys de 2 hores per solucionar els teus problemes tant de programari com de maquinari.El desplaçament i la mà d'obra són gratuïts. El servei a domicili té un límit de 2 visites a l'any.

Fes un cop d'ull si necessites qualsevol informació complementària per saber en què consisteix el servei i exactament què és Vodafone Solución Profesional.

Et pot interessar

Decideix el model que vols amb el Comparador de mòbils

Pots acarar les prestacions de tots els terminals disponibles per elegir el que millor s'adapta a les teves necessitats.

Coneix en detall el teu model favorit en la Guia de dispositius

Tens recollits tots els dispositius disponibles perquè consultis cada una de les seves prestacions i com es fan servir.

Comprova l'autèntic abast de la teva fibra amb un test de velocitat

La prova et permet saber de forma senzilla i ràpida quina és la velocitat d'Internet que arriba a la teva llar.